СПОСОБИ ОПЛАТИ:
Передплата.
– 100% передплата замовлення при відправленні транспортною компанією “Укрпошта”, “Нова Пошта”
– замовлення може бути оплачене 100% передоплатою банківським переказом
(Приват 24 | Відділення будь-якого банку Термінал | платіжної картки Visa або MasterCard) на розрахунковий рахунок Продавця.
Накладений платіж.
– передплата за замовлення 100грн, за умови відправки транспортною компанією “Нова Пошта” https://novaposhta.ua/
– замовлення менше 100грн післяплатою не надсилаються.
– при проведенні оплати обов’язково у призначенні платежу вказувати номер “Замовлення покупця”
СПОСОБИ ДОСТАВКИ:
Служба доставки в будь-яке місто України.
– сервісом доставки “НОВА ПОШТА” (від 1 до 3 робочих днів)
– службою доставки “УКРПОШТА” (від 1 до 5 робочих днів)
Оплата за доставку провадиться згідно з тарифами транспортної компанії.
Ви можете самостійно розрахувати вартість доставки до Вашого міста на сайті Нової Пошти.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що ми рекомендуємо користуватися відправкою товару за передоплатою, що суттєво скоротить Ваші витрати на пересилання.
При надсиланні замовлення післяплатою Ви оплачуєте доставку на склад у Вашому місті, послугу за повернення грошей відправнику + 2% від задекларованої суми замовлення.
– Витрати на доставку та страхування товару несе Покупець.
– Продавець не несе відповідальності за ризик втрати чи пошкодження товару після передачі його Перевізнику.
– при перевезенні товар страхується на повну вартість, якщо інше не вказав покупець при оформленні замовлення.
У разі виявлення пошкодження упаковки при отриманні товару в офісі транспортної компанії, необхідно зробити відповідну заяву працівникам транспортної компанії для отримання страховки.
ТЕРМІНИ ДОСТАВКИ:
– З моменту підтвердження замовлення на сайті товар на складі продавця резервується терміном 24 години. У разі ненадходження протягом цього терміну передоплати на розрахунковий рахунок продавця бронь знімається.
– Відправлення замовлення провадиться протягом 1 робочого дня з моменту надходження грошей на розрахунковий рахунок Продавця.
– Час доставки Вашої посилки до пункту призначення зазвичай становить не більше 3-х робочих днів.
На наступний день (робочі дні) після оформлення Вашого замовлення ми надаємо посилку до транспортної компанії для здійснення доставки.
Після цього перевізник повідомить Вас про точні терміни та час прибуття товару до пункту призначення.
Замовлення надсилаються згідно з графіком роботи перевізника. Графік роботи Ви можете знайти на офіційному сайті компанії.
Також Ви маєте можливість відстежити замовлення за допомогою спеціального сервісу на сайті транспортної компанії.
ОБМІН та ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:
– Помилково замовлена продукція обміну та поверненню не підлягає.
– Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р. № 172 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”, яким встановлюється перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів за будь-яких причин, парфумерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ та поверненню не підлягають.
Також не підлягають поверненню та обміну на аналогічний товар інших розмірів, форми, забарвлення предмети особистої гігієни (щітки, гребінці, манікюрні набори та інші аналогічні товари).
Ви можете зв’язатися з нами за телефонами:
(050) 284-30-02
(067) 140-58-35
з понеділка по п’ятницю з 10.00 до 19.00
суботу з 10.00 до 16.00.
Замовлення через інтернет приймаються цілодобово, обробляються в робочий час.